HTML

Putyi és Fecó betör a sóbizniszbe

Népszámlálás

Friss topikok

Címkék

2011.11.22. 18:36 Tötyimötyi

Putyinkó Szápá láma lett :D...

Putyit végre sikerült tar fejjel lencsevégre kapni :D... elnézést a képek minőségéért, de villám módra kellett cselekednem... mivel Putyiban már vélhetően volt egy kis "lámpás", azaz koccintós dínom-dánom bor, kiokfejtette, hogy miért is lett kopasz...

- Mer' olyan pap lettem... olyan, amik ott fönt laknak... magasan...

- Hegyi kecske? - by Fecó...

- Láma? - by én...

- Láma... az... én vagyok Putyinkó Láma... :DDD

Itt lépett be Marika, és egy jókora taslit nyomott le Putyinak :D...

Mondtam mááár, hogy ne kiabálj itt bent :D...

Miután estére lőn nyugalom, Putyi ismeretlen és beazonosíthatatlan témakör elemzésébe kezdett...

"Amikor elmondom a végzetet... nem az, hogy ki ki... majd beforrja magát..." :DDD

Sejtelmes... lehet egy deci Nostradamus is volt a Fehér Ló Fiában :D...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://putyiandfeco.blog.hu/api/trackback/id/tr13404054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása